سومین برد در کاپ آسیا/ صعود بسکتبال زنان به نیمه نهایی به عنوان صدرنشین قتل مادر به دست پسر در خرم‌دره/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعتعکس تزئینی است وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در منطقه امیریه شاهرود سه الهلالی در فهرست النصر! فواید یک میوه خوش طعم تابستانی / از بهبود بینایی تا کاهش التهاب حریق در مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی در پاسدار گمنام/ سه خودرو در آتش سوخت آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در کرج مهار شد آخرین جزئیات از انفجار در قم و وضعیت مصدومان زلزله‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر استان مالوکو اندونزی را لرزاند نقل و انتقالات لیگ بیست و پنجم / آرش رضاوند دو ساله به سپاهان پیوست قهرمان جام جهانی دیگر به سپاهان برنمی‌گردد تصاویر / صفحه نخست روزنامه‌های صبح دوشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۴ چلسی با غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شد اهدای مدال فینال جام جهانی باشگاه‌ها به علیرضا فغانی توسط ترامپ + فیلم پایان داستان جذاب لبران و لیکرز/ پادشاه رفتنی شد

توضیح باشگاه پرسپولیس در مورد «کمپینی» که خبرساز شده است

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای در مورد کمپین مجازی کارگزار این باشگاه که خبرساز شده است، توضیحات ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 02
کد خبر: ۴۸۷۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، در این اطلاعیه آمده است: شروع همکاری با یک گروه فعال در فضای مجازی با عنوان کمپین پرسپولیس، تحلیلها و تفسیرهای متفاوتی را در پی داشت که بی شک برای هر تجربه جدیدی قابل پیش بینی است. اما باشگاه پرسپولیس بر خود واجب می داند برای روشن شدن اهداف و دستاوردهای این کمپین نکاتی را متذکر شود:

 

اول: پرسپولیس بدون اغراق معروف ترین والبته محبوب ترین برند در ایران است؛ نامی که می تواند در مشارکت با کسب وکارهای خرد موجب رونق و اعتبار ایشان شود. بدیهی است در تصمیم گیری برای حضور در این کمپین این مهم هم جزو تکالیف اجتماعی پرسپولیس درنظر گرفته شده است.

 

دوم: هیچ هواداری برای حضور در این کمپین مجبور به پرداخت پول و هزینه نبوده و نیست و تنها با دنبال کردن صفحات مورد علاقه اش در اینستاگرام به آن می پیوندد. البته که درآمد حاصل از این کمپین هم بدون هیچ واسطه مستقیم به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

 

سوم: در انتخاب برندهایی که در این کمپین شرکت کرده اند نهایت دقت صورت گرفته تا شان و منزلت نام بزرگ پرسپولیس که در کنار آن قرار گرفته، حفظ شود. با این وجود دنبال کردن پیجهای اسپانسرها صرفاً در راستای حمایت از کمپین مشترک انجام پذیرفته و قرار گرفتن ایشان در لیست دنبال شوندگان لزوماً به معنای تایید محتوا، سرویس ها و محصولات ارائه شده نمی‌باشد. بنابراین راستی آزمایی این صفحات و نیز استفاده از خدمات آنها با هواداران و دنبال کنندگان فهیم صفحه رسمی باشگاه است.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار