پیوستن مهاجم ۱۸ ساله به استقلال/پدیده جوان فوتبال اهواز کیست؟ مریم آزمون سرمربی تیم فوتبال زنان پرسپولیس شد پایان روز نخست بسکتبال کاپ آسیا با برد چین تایپه + نتایج رقابت‌ها بیش از ۲.۶ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند وزیر راه: کاهش تراز آب خزر معیشت ساحل‌نشینان و کشتیرانی را تهدید می‌کند سردار رادان: دشمن دنبال براندازی بود، اما در تحقق هدفش ناکام ماند طرح جدید فرانسه و انگلیس برای مقابله با هجوم مهاجران شیخ نعیم قاسم: اگر سلاحمان را تحویل دهیم، تجاوز متوقف نخواهد شد تصادف مرگبار در محور دهلران با ۳ فوتی و ۵ مجروح نواف سلام: ارتش به تدوین طرحی برای انحصار سلاح مکلف شده است سرکنسول ایران در هرات: راه برای ورود قانونی اتباع افغانستان بسته نیست سخنگوی سپاه: معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی به‌نفع ایران تغییر کرده‌اند استقلال دست روی لژیونر معروف گذاشت اسپانیا: الحاق غزه و کرانه باختری را هرگز به‌رسمیت نمی‌شناسیم قرعه‌کشی لیگ یک فوتبال انجام شد + جزئیات نتایج تغذیه‌ای که احتمال ابتلا به بیماری‌ها را در سالمندی کاهش می‌دهد

توضیح باشگاه پرسپولیس در مورد «کمپینی» که خبرساز شده است

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای در مورد کمپین مجازی کارگزار این باشگاه که خبرساز شده است، توضیحات ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 02
کد خبر: ۴۸۷۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، در این اطلاعیه آمده است: شروع همکاری با یک گروه فعال در فضای مجازی با عنوان کمپین پرسپولیس، تحلیلها و تفسیرهای متفاوتی را در پی داشت که بی شک برای هر تجربه جدیدی قابل پیش بینی است. اما باشگاه پرسپولیس بر خود واجب می داند برای روشن شدن اهداف و دستاوردهای این کمپین نکاتی را متذکر شود:

 

اول: پرسپولیس بدون اغراق معروف ترین والبته محبوب ترین برند در ایران است؛ نامی که می تواند در مشارکت با کسب وکارهای خرد موجب رونق و اعتبار ایشان شود. بدیهی است در تصمیم گیری برای حضور در این کمپین این مهم هم جزو تکالیف اجتماعی پرسپولیس درنظر گرفته شده است.

 

دوم: هیچ هواداری برای حضور در این کمپین مجبور به پرداخت پول و هزینه نبوده و نیست و تنها با دنبال کردن صفحات مورد علاقه اش در اینستاگرام به آن می پیوندد. البته که درآمد حاصل از این کمپین هم بدون هیچ واسطه مستقیم به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

 

سوم: در انتخاب برندهایی که در این کمپین شرکت کرده اند نهایت دقت صورت گرفته تا شان و منزلت نام بزرگ پرسپولیس که در کنار آن قرار گرفته، حفظ شود. با این وجود دنبال کردن پیجهای اسپانسرها صرفاً در راستای حمایت از کمپین مشترک انجام پذیرفته و قرار گرفتن ایشان در لیست دنبال شوندگان لزوماً به معنای تایید محتوا، سرویس ها و محصولات ارائه شده نمی‌باشد. بنابراین راستی آزمایی این صفحات و نیز استفاده از خدمات آنها با هواداران و دنبال کنندگان فهیم صفحه رسمی باشگاه است.

 

منبع:فارس

کلمات کلیدی: پرسپولیس
ارسال نظر